foto's - Reisverslag uit Ann Arbor, Verenigde Staten van jurgen katwijk - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Ann Arbor, Verenigde Staten van jurgen katwijk - WaarBenJij.nu

foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg jurgen

26 December 2009 | Verenigde Staten, Ann Arbor

er zijn weer wat nieuwe foto's die bekeken kunnen worden

• 27 December 2009 - 10:31

Kaar:

Leuke foto's man.
    Veel plezier daar.
    Prettige kerstdagen nog en alvast een gelukkig nieuw jaar;).

• 27 December 2009 - 15:37

Aaltje En Henk:

Ha die Jurgen,

Leuk om weer wat foto's te bekijken. Gezellige kerstfoto's. Goed hoor dat je nu zwemt, daarmee train je heel veel spieren; het is je al aan te zien! Het is qua weer daar net iets kouder dan hier zie ik op je site, je zult vast gehoord hebben dat het hier ook aardig winterweer is. We wensen je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2010!! Succes met alles daar!

• 27 December 2009 - 15:56

Ria:

Hoi Jur,

Fijn weer wat foto's van jou te krijgen, want het is al weer een poosje geleden. Je blijft duidelijk in vorm met je stevige armspieren en zo te zien wordt je nog niet veel dikker door het Anerikaanse eten of krijg je bij Lori niet de kans al teveel junkfood te eten?
    Geniet van je vrije weken en blijf vooral trainen.
    Veel plezier met oud en nieuw.

• 27 December 2009 - 16:08

Cora En Lia:

dag jürgen, wat een leuk verhaal heb je weer geschreven. Zo te lezen heb je er nog steeds zin in. Wat fantastisch die zwemtijden van je. Het lijkt wel of je het al heel lang doet, en toch nog maar net 3 weken. Wij vinden het enorm knap. Maar wat een training zeg, geen woder dat de amerikanen allemaal zo stevig uitzien.Dat zal wat worden als je volgend jaar (eigenlijk al bijna dit jaar) weer thuis bent. Misschien pas je niet meer in je bed!!!!
    Cora en ik zijn erg trots op je.
    Hier gaat alles z'n gangetje, ik zit nog steeds met m'n pols in het gips, maar ik kan me aardig redden.
    De kerstdagen waren rustig,en Cora en ik zijn naar verschillende musea geweest. Er was zelfs een tentoonstelling van amerikaanse schilderkunst van begin 19e eeuw tot ca. 1950
    in de kunsthal in Rotterdam. (Primeur van europa)het was heel interessant.De schilderijen van Edward Hopper stalen de show, het waren prachtige doeken.
    Zo, beste jürgen, wij verheugen ons al weer op je volgende brief. Hou je haaks en heb het goed. Lieve groet van COLI

• 29 December 2009 - 19:01

Wiebe:

Beste Jurgen, dank voor je foto's. Je maakt het nodige mee en kunt er veel van leren.
    Qua weer is het nauwelijks anders, maar misschien is het bij jou minder vochtig.
    Ik hoop graag eens te horen hoe je nu tegen de VS en zijn inwoners aankijkt vanuit een Nederlandse bril gezien.
    Happy New Year en tot horens.