Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van jurgen katwijk - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van jurgen katwijk - WaarBenJij.nu

Rome

Blijf op de hoogte en volg jurgen

29 Augustus 2014 | Italië, Rome

Tijdens mijn verblijf in Rome zullen hier de verhalen te lezen zijn met wat ik daar zoal doe.

• 29 Augustus 2014 - 19:57

Fedo En Bianca:

Hoi Jurgen,

goede reis naar Rome en veel plezier daar.

groetjes
    Fedo,Bianca, Lasse en Yinthe

• 02 September 2014 - 11:15

Alinde:

jurgen heel veel plezier in de stad van mijn dromen!!!!geniet er met volle teugen van en succes met studeren.
    groet alinde

• 02 September 2014 - 14:08

Leidi:

Jurgen,
    Inmiddels vast al in het land van dolce Vita beland.... heb een heerlijke tijd daar!!

• 02 September 2014 - 14:14

Yara:

Leuk dat je een blog gaat bijhouden!
    Ben benieuwd naar je avonturen, geniet ervan!
    Liefs Yara

• 02 September 2014 - 19:39

Wiebe:

Hoi Jurgen,
    eerst je weg maar eens zien te vinden. Daarna komen de verslagen wel. Wens je een goede tijd toe. Naast het werk ook tijd maken om te genieten.
    Hartelijk groetend,
    Wiebe

• 03 September 2014 - 09:38

Bart:

Jurgen,
    Succes daar geniet ervan en ik hoop dat je veel ervaring kan op doen in ROME!!!
    Studeer ze en tot over 6 maanden:)
    Groetjes bart vrolijk

• 03 September 2014 - 18:21

Hetty De Boer:

dag Jurgen, we wensen je een hele mooie tijd in Rome! Genoeg te zien en te beleven, als je daar tijd voor hebt..............groetjes Henk en Hetty. En we zijn heel benieuwd naar je verslagen ( met foto's hoor).